UWAGA, UWAGA! OGŁASZAMY KONKURS NA LOGO NASZEJ SZKOŁY!
REGULAMIN KONKURSU
I. Organizator konkursu
- Organizatorem konkursu na opracowanie logo szkoły jest Szkoła Podstawowa im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach
II. Cel i przedmiot konkursu
-
- Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach
- Logo wykorzystywane będzie przez Szkołę do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.
III. Warunki uczestnictwa w konkursie
- Konkurs trwa od 12.05.2022r. do 31.05.2022r.
- W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły, którzy zapoznali się z regulaminem konkursu.
- Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo (zespół do 3 osób).
- Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.
- Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
- Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.
- Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
IV. Forma prezentacji pracy konkursowej
- Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, Internet, plakat, ulotki.
- Prace można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.
- Logo powinno charakteryzować się następującymi cechami;
- być czytelne i łatwe do zapamiętania,
- być łatwo identyfikowane dla naszej szkoły
- wzbudzać pozytywne emocje,
- logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym.
V. Miejsce i termin składania prac konkursowych
- Podpisane prace (imię i nazwisko, klasa) należy składać do dnia 31.05.2022r. do p. M.Lis – gabinet wicedyrektora w budynku Wierzchosławice 97 , w sekretariacie szkoły w budynku Wierzchosławice 97.
- Kopie prac należy również przesłać w formie elektronicznej na adres szkoły: spwierzchoslawice@wierzchoslawice.pl z dopiskiem: „Konkurs na logo SPW”
- Prace konkursowe, nie spełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
- Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
- Organizator nie zwraca prac.
VI. Kryteria oceny prac konkursowych
- Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
1) zgodność projektu z danymi naszej szkoły,
2) oryginalność znaku, łatwość zapamiętywania,
3) czytelność i funkcjonalność projektu,
4) estetyka wykonania projektu.
VII. Ocena prac konkursowych
- Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, powołaną przez Dyrektora Szkoły.
VIII. Rozstrzygnięcie konkursu
- W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.
- Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda.
- Planowana data ogłoszenia wyników 13-17.06.2022r.
- Komisja zastrzega sobie prawo do przedłużenia konkursu oraz niewybrania pracy zwycięskiej.
- Wyniki zostaną zamieszczone na stronie szkoły.
- Po ogłoszeniu wyników i przyznaniu nagrody zostanie zorganizowana wystawa, prezentująca wszystkie prace.
Życzymy wszystkim ciekawych pomysłów!
Organizatorzy